WIE ZIJN WIJ

De missie van Bewonersvereniging Boompjes is het vertegenwoordigen van de collectieve belangen van alle huurders van de drie woontorens aan de Boompjes, de mooiste locatie in het Maritiem District van Rotterdam.

WAAR STAAN WIJ VOOR

Onze prioriteit is dat uw stem wordt gehoord: altijd, overal en tot uw volledige tevredenheid.

IDEEËN

Wij werken samen met u aan de juiste oplossing voor u  en uw medebewoners.

OPLOSSINGEN

Uw tevredenheid komt bij ons op de eerste plaats. Wij doen alles wat nodig is om de beste oplossing voor alle bewoners te vinden.

BELANGEN

Wij komen op voor de collectieve belangen van de bewoners  aan de Boompjes. Dit doen wij door het bevorderen van een goed woon- en leefklimaat.

Ons bestuur staat klaar om voor u in overleg te treden met de verhuurder of beheerder zodra u als bewoner signaleert dat er een vraag is die in het belang van alle bewoners moet worden opgelost. Samen sterk is altijd beter dan alleen!

Bewonersvereniging Boompjes komt op voor de collectieve belangen van de bewoners van de drie woontorens aan de Boompjes. Dit doet zij door het bevorderen van een goed woon- en leefklimaat in en rond de woontorens.

Neem contact met ons op